Thursday, March 10, 2011

Vol 33 : Kejadian di DECTAR

Salam blogy..............

Jam di lenovo kesayangan aku menunjukkan pukul 7.20 pm
Jap agi da azan maghrib..
So sempat ar aku menghapdet blog nih jap...uhu..
Masih terbawa2 semanagat lam tadi....all about silat...abis je shift aku kat kiosk tadi...kire2 jam 4.10pm. dgn menunggang ex5 semput tadi aku n cah menuju k dectar...ko wat ape petang2 kat dectar tu yuz.........????
he...bertemu sifu ku...Cikgu Lan...atas dasar nak bagi surat jemputan sebagai penceramah tok our next program ke PULAU PANGKOR next week...waitin 4 dat moment.....YAHOO!!!!!
sonok kot dok lepak ramai2 dgn cgu....( walaupun tadi hanye ade Cah, Capik nuke, n me..~~ramai ar tu an)...cite punya cite,....sekali cgu kua an 2 packet buah pala hiris..n yg jeruk punyew...SODAP!!! lamo den x ngaso....ehhehe..cikgu letak buah pala 2 dgn kepek apotah..(aku telan jew..hahahah) dkat sekeping kertas A4..makn lagi ramai2......
cite2 agi.......golak2......uhu...tetibe aku tepikir....cgu penah cakap...
" ada k pegawai universiti yg laen bleh lepak2 dgn awak2 student nih..."
..uhu...kami sgt betuah ade pembimbing mcm cikgu...really thanz cgu.....

So ape tujuan aku menaip n3 di petang hari ni....hahah....aku nk bgtw ...aku ade seorang guru di UNIVERSITI ni...yg sgt baek........tu jew.....k..da azan....AYUH SOLAT!!!!!


No comments:

Post a Comment