Wednesday, March 9, 2011

Vol 30: Silat Gayung Fatani UKM

Anual Grand Meeting  kelab 2010/2011

Salam blogy...


Ape cer???
uh.long time no see ha?? bz beno ke kamu yob?? ce cite ce cite....hahaha...aku xmo mengakuinya...yg peting 'KITE WAJIB ENJOY DGN LIFE KTE!!!!'.


Aku membawa agenda perkembangan life aku skrg....calo bete.Membawa kabar berite dimana aku memegang TANGGUNGJAWAB...AMANAH....Tanggungjawab ye puan2...kne tanggung n kne jawab untuk kelab yg sgt aku kasihani...KELAB SENI GAYUNG FATANI UKM...Memegang jawatn sebagai nYDP bagi sesi 2010/2011...bukanlah macam makan kacang cap pagoda...saat senior memberitahu akan perlantikan tesebut....termenung sejenak..bak kata cgu lan..sifu aku...


Menerima Sijil penghargaan dari cgu lan sebagai 
setiausaha kelab untuk sesi 2009/2010


' silat x mcm kelab2 kebudayaan yg laen...kite kene berlatih setiap minggu...' 


bunyi mcm x bape nk syokje an...tapi...hakikatnyew...ilmu silat sgt penting bg aku..sukar aku nak tafsirkan...secara ringkas..aku belajar life dalam silat...berdiri di kaki sendiri, berani mencuba, say no too takot, leadership, semangat ukhwah, berdamping dgn guru, syg kan ilmu..byk agi yg aku belajar....yup..im in luv..in luv dgn ukhwah dalam silat....tanpa disedari...cgu lan mendidik kami semua dgn semangt ukhwah....semangat cintakan bangsa MELAYU..BUDAYA MELAYU...iaitu..silat..bak kate cgu lan...


"silat gayung fatani tentang ilmu perang...sukar orang nak bace gerak n langkah die....sebab langkah2 dalam silat gayung fatani terlalu banyak pecahan dan seni....."


Saat lepaskan jawatan sebagai setiausaha..
Aku masih mencari erti  kata-kata cgu lan 2...maklumla....ni baru 2nd year aku belajar kot...ahhahahaha...skrg aku  memegang bengkung kuning n masih tecari2 lagi ilmu dlam silat nih..selagi pjg umo aku benafas kat bumi ukm nih....InsyaAllah selaagi daya aku teruzkan pejuangan aku dalam silat gayung fatani ..InsyaAllah....lagi2 untuk kelab...bersama yDP saha..tYDP hafzan..aisyah..farah...adik2 junior..sahabat sepersilat yang laen....InsyaAllah..kite same2 teguh an kelab kite...


Barisan M.T dan Exco 2010/2011
wALAupun kelab kite nih..kelab kecik je kat UKM ...tapi...tanggungjwab harus dipikul sebaek mungkin...kalo x...kene jawab kat akhirat nanti an...........Salam pendekar...

No comments:

Post a Comment