Thursday, September 20, 2012

Hari Terakhir di AELB

Assalamualaikum bloggy, 

Hari ni hari jumaat! Penghulu segala hari! Dan yang paling penting ini adalah hari terakhir untuk saya berjimba- jimba sebagai pelajar praktikal di AELB. AELB memang superb! Dapat belajar dengan pegawai-pegawai yang baik hati mencurah ilmu. Pegawai yang hensem. ngiok =__+. Hari ni sempat la saya bersalam- salam dengan akak2 opis..... 

"Eh, kejap je? da 3 bulan ye?" .. " la...da habis ke,? Kejap je kan"  Most reaction diorang macam tu. Ada gak, " wah, lawa jubah ko ea".. " Melawa hari ni dik, jubah mane beli???? ". Ok fullstop! Hahaha. anyway akak2, encik2 sini semua baik. Serius, tanpa ada niat membodek agar dapat diserapkan kerja terus kat sini. But, Honestly, NAK KERJA GAK KAT SINI!!!!.

Sepanjang 3 bulan duduk memerap dekat AELB berjaya jugak la saya menyiapkan projek yang diberi. Terasa macam jadi Consultant Lynas pulak. Coi. Berjaya la buat panduan pelaksanaan untuk pengguna/ pemegang lesen dalam uruskan sisa radioaktif. Alhamdulillah. Pegawai saya ( Encik Nik yg baik hati lagi kacak =__=) sporting sangat, " Takpe Husna, as long as awak siap kerja yang saya bagi, da cukup bagus." Dia tak check sangat pun. ahhahaha. Terima kasih banyak-banyak tuan- tuan dan puan-puan disini yang melayani saya dengan cukup baik. Hanya ALLAH yang akan memberi ganjaran terbaekk buat kamu-kamu semua. Ni terselit sekali pic- pic yang ado sepanjang khidmat saya yang tak berapa nak pandai ni.



Berangan. Teringin nak dapat jacket ni. Jangan tanya ni baju siapa. ahahahah. Pinjam yek tuan badan.


Best Freind di AELB, Miza. Dok Meja sebelah. Thanks dik sanggup teman akak g mane2. Sempat lagi janji nak jadi pengapit. =___=


Antara peg yang baik hati. 


HUH. menang pot luck raya no 3 sajo. 

Saya pun tak tahu kenapa saya uplod pic ni... ho. kawasan parking AELB. ahhaha

InsyaALLAH, lain masa jumpa lagi semua. Adios AELB

AELB: Atomic Energy Licensing Board/ Lembaga Perlesenan Tenaga Atom

No comments:

Post a Comment