Monday, December 19, 2011

CREATIVE PHOTOGRAPHY

Assalamualaikum

wohoa!!! saya mendapat asingment baru untuk subjek photography.
 "ok kamu semua kena amik gambar bedasarkan tema creative photography" DR ARIF

Okey saya perlu mencari idea. saya bukanlah seorang photography yang profesional just boleh snap sana snap sini, then dapat la shoot yang menangis bila orang melihatnya. Bak kata Dr Arif, pensyarah photography saya,biar gambar yang kita snap tersebut dapat meruntun jiwa orang yang melihat. Berikut adalah antara creative photograph yang menikam jiwa saya sebagai pencinta seni dan yang lagi penting,saya mampu snap gambar seperi itu.. >.<

AMAZING!! ALLAH MAHA BESAR. itu yang dapat aku ungkapkan dari gambar ni

simple but meaningful ideas.
CREATIVE!!! hanya perlu menggunakan cermin mata atok ku sahaja.


pic ni  tak la cantik mana, tapi CREATIVE


 

No comments:

Post a Comment