Monday, December 19, 2011

INSAF

Assalamualaikum to all dear bloggy...

TESIS. saya sedang berusaha menyiapkan tesis BAB 1, 2 dan 3....kalut nak perah otak nak tulis ape dalam tesis sendiri..selalu baca senior punya je, pastu siap komen-komen lagi tu tak kena la..ni tak kena la, yang lagi best ada niat nak cilok idea depa lg tuh. JAHAT!!. Tapi atas dasar "saya nak yang terbaek untuk TESIS saya" tak mungkin saya berbuat demikian. dalam dok kepala serabut ni, saya ingin bawa beberapa quotes yang sememangnya menyedarkan saya. 

Jika kamu mahu mengetahui di manakah dirimu di sisi Allah SWT,
maka lihatlah di mana kamu letakkan Allah SWT di dalam dirimu.
~ Hilal Asyraf of LangitIlahi.

Semoga saya dan kamu-kamu terus berusaha untuk berubah menjadi yang lebih baik. InsyaALLAH

No comments:

Post a Comment